23:42 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
درآمد ۲۹۰میلیارد تومانی "پارسیان" از فروش حق بیمه

1400/08/17 12:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

درآمد ۲۹۰میلیارد تومانی "پارسیان" از فروش حق بیمه

پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.

به گزارش نماد برتر، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۲،۹۰۲ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشت.


شرکت در این ماه تراز مثبت ۹۳ درصدی را ثبت کرد ضمن آنکه درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه «پارسیان» از محل فروش حق بیمه به دست آورده برابر با ۲۳،۵۴۵ میلیارد ریال اعلام‌ شد.


بر پایه این گزارش، بیمه پارسیان در هفتمین ماه سپری‌شده از سال مالی جاری درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی را شاهد بود.


برهمین اساس، بیشترین درآمدی که "پارسیان" در مهرماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۳۲۹ میلیارد ریال بوده و بخش «بدنه خودرو» نیز پس‌ازآن با ۳۳۶ میلیارد ریال قرار داشته داده است.


خسارت‌های پرداختی بیمه پارسیان در مهرماه سال ۱۴۰۰


در ادامه باید اشاره شود که بیمه پارسیان در پایان مهرماه سال جاری میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱،۵۰۶ میلیارد ریال اعلام کرد؛ همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مهرماه ۱۴۰۰، در اختیار حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۷۸۹ میلیارد ریال بوده است.


پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را در صورت‌های خود مشاهده می‌کند و شرکت طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۹۵ درصد را ثبت کرده است.